Top 10 ATV-uri si UTV-uri in 2014

Entuziastii off-road au multe motive sa fie entuziasmati in 2014. Industria ATV si UTV aduce inovatii incredibile si mai multe modele noi decat am vazut de ani de zile. Daca in anul 2013 am vazut o crestere in industrie, vom sarbatori in viitorul apropiat multe alte "minuni" ingineresti. In acest scop, am facut o lista, fara o ordine aparte, a 10 noi modele preferate si a inovatiilor care le fac sa iasa in evidenta.
2014 Kawasaki Teryx si Teryx 4
Cea mai mare bucurie pentru un entuziast de offroad este sa poata lua cu el pe traseu un membru al familiei sau un prieten, pentru a se bucura impreuna de experienta. In acest sens, Kawasaki a facut un salt in arena UTV cu modelul Teryx4. Acest UTV este nu numai accesibil ca pret dar ofera confort si arata bine. Propulsat de un motor V-Twin puternic, face fata oricarui tip de traseu. Iar cu anuntul ca fiecare Teryx4 model 2014 va avea directie asistata electronic, Kawasaki si-a multumit din nou fanii.
La Kawasaki dealer show 2013, inginerii Team Green au prezentat noul model revizuit Teryx cu doua scheme de culoare editie limitata: brilliant metallic green si orange. Modelul a facut senzatie cu amortizoarele sale FOX, capacitate de stocare de 181 litri si o punte de transport spate cu capacitate de 272 kg. Si peste toate acestea, Kawasaki ofera 3 ani garantie pentru Teryx.
2014 Arctic Cat Wildcat Trail
Introdus catre sfarsitul lui 2013, Arctic Cat Wildcat Trail 700, versiunea de traseu, mosteneste aspectul impresionant al versiunii standard dar este mai potrivit pentru trasee datorita latimii sale de 50 de inci (127 cm). Wildcat Trail are un motor nou de 700cc, care a fost special construit adaptat la sasiul acestei versiuni si care produce 60 cai putere. Transmisia pe curea ajuta motorul si aduce caracterul compact potrivit pentru latimea si lungimea modelului. Per ansamblu, noul Arctic Cat Wildcat Trail va aduce o doza binevenita de concurenta pe segmentul 50 inci iar companiile aftermarket vor fi incantate de acest model.
2014 Honda Rancher
Constructia unei masinarii mai bune nu este usoara atunci cand deja dispui de echipament grozav, dar cu cateva imbunatatiri in 2014 Honda Rancher 420 aduce un spirit reinnoit. 2014 Honda Fourtrax Rancher aduce un cadru cu totul nou construit cu tehnologia Honda dual cradle, pentru manevrabilitate mai buna. Cei de la Honda au ramas la motorul de 420cc cu un singur cilindru cu injectie combustibil si au adaugat senzori O2 pentru optimizarea raportului aer-combustibil. Perfectionarea cutiei de viteze a fost de mult timp preocuparea Honda iar modelul 2014 Honda Rancher aduce un system tip auto care iti permite sa schimbi manual vitezele sau sa setezi modul Auto si sa lasi ATV-ul sa faca treaba singur, iar schimbarea treptelor se face lin. Noul Honda Rancher 420 a beneficiat si de cateva imbunatatiri de ordin visual si cu siguranta va atrage priviri pe traseu.
2014 Honda Pioneer 700-4
Honda se pricepe de minune sa materializeze pana la ultima functionalitate a unei idei intr-un fel innovator. Honda Pioneer 700-4 aduce astfel de inovatii. Pentru cei care folosesc vehiculul atat pentru distractie cat si pentru munca, Honda Pioneer 700-4 aduce doua locuri in plus mascate in caroserie, care pur si simplu se pot scoate la nevoie. Un motor de 686cc cu un singur cilindru pe injectie propulseaza ATV-ul pe traseu tinand in acelasi timp cont de economia de combustibil. Iar la toate acestea se adauga transmisia tip auto, simpla si intuitiva.
2014 Yamaha Viking
Daca ai nevoie sa rezolvi o multime de treburi, ar fi bine sa arunci o privire la acest "cal de bataie" construit de Yamaha special in scop utilitar. Viking a fost introdus in 2013 cand Rhino a fost scos din productie. Acest UTV cu trei locuri aduce tot ce are nevoie un rider, fie el muncitor sau in scop recreational. Cabina spatioasa permite celor 3 pasageri sa stea confortabil in timpul calatoriei, iar podeaua cu design pass-through permite urcarea si coborarea usoara din vehicul pe partea stanga sau dreapta fara probleme. Viking poate transporta 272 kg si poate tracta 680 kg. Iar daca te asteapta conditii off-road dure, pur si simplu comuta pe modul 4WD si lasa directia asistata electronic sa-ti usureze munca.
2014 Yamaha YFZ450R
Nu vedem prea des inovatii pe segmentul Sport ATV, dar Yamaha YFZ450R a rezistat timpului si a primit multe imbunatatiri de-a lungul anilor. Acest ATV a reinventat cursele competitive in multe feluri si a castigat multe campionate. Cea mai noua inovatie inginereasca din arsenalul Yamaha este noul tip de ambreiaj slipper-clutch. Reducerea cu 25% a rezistentei manetei adauga confort pentru rider. Acest nou tip de slipper-clutch este o premiera in randul inovatiilor instalate standard iar odata cu reducerea rezistentei manetei sistemul de ambreiaj reduce totodata frana de motor si franarea in colturile traseului.
2014 Polaris Sportsman 570
Intrarea in lumea off-road a fost ingreunata in ultima vreme din cauza cresterii preturilor, iar Polaris a tinut cont de acest lucru. Producatorul a inlocuit Sportsman 500 cu noul Sportsman 570, care are acelasi pret pe care l-a avut Sportsman 500 in 1996! Modelul aduce un nou motor (vazut prima data la RZR 570) care ofera putere suficienta pentru orice rider, o cutie de viteze simpla cu High, Low, Reverse, Neutral, frana de parcare si transmisie pe curea. Inginerii de la Polaris au dezvoltat un cadru durabil din otel si au adaugat puncte de atasare Lock & Ride portbagajelor fata si spate. Polaris Sportsman 570 va fi cu siguranta un best seller la unul din cele mai bune preturi din industrie.
2014 Polaris RZR XP 1000
Odata cu dezvoltarea lui RZR XP 900 umbla zvonul ca Polaris s-ar putea sa aduca un motor chiar si mai puternic, iar in 2013 chiar au facut-o. Noul motor ProStar folosit atat in versiunea 900cc cat si in cea de 1000cc aduce o cantitate extrema de putere utila, folosita din plin de transmisia CVT. Polaris RZR XP 1000 de 107 CP a crescut si mai mult competitia din lumea desert adventure and racing in 2013. Suspensia impresionanta fata si spate garanteaza ca modelul va face fata oricarui tip de teren, iar cu farurile LED, traseele pe timp de noapte devin chiar mai distractive.
2014 Can-Am Maverick MAX
Cand arunci o privire in lumea UTV-urilor de mare putere pentru trasee lungi, nu poti rata Can-Am Maverick. Cu 2 scaune in plus, modelul Can-Am Maverick MAX aduce senzatii tari pentru 4 pasageri ore in sir, iar motorul V-Twin de 101 CP Rotax aduce putere suficienta pentru orice tip de traseu. Printre dotarile modelului putem numara scaun sofer ajustabil, directive asistata Can-Am Dynamic Power Steering si sistem antifurt D.E.S.S. digitally encoded security system.
2014 Can-Am Maverick 1000R X xc
In 2013, BRP a adus Can-Am Maverick 1000R X xc, ideal pentru trasee impadurite. Versiunea X xc a lui Maverick este mai ingusta, de 60 inci, dar ofera aceleasi performante cu care ne-a obisnuit BRP. Scaunele custom cu spatar inalt ofera confort iar cu cabina sa de pilotaj "asemanatoare" cu cea a unui avion de vanatoare, fiecare cursa cu aceasta masinarie incredibila garanteaza o doza mare de adrenalina.
Te-ar putea interesa si:

Primavara este momentul ideal pentru a-ti pregati ATV-ul CFMOTO CFORCE pentru plimbare sau munca. Pentru a te asigura ca vehiculul 4x4 de teren functioneaza la capacitate maxima, poti realiza o verificare completa: schimba uleiul, curata filtrul de a...
Citeste mai mult