Beneficii

Leasing 0.99% + euribor la 3 luni pe 1 an

DOBANDA PROMOTIONALA
Kawasaki Mule Pro-DXT '23
Contacteaza-ne pentru pret!



Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
Descriere
Kawasaki Mule PRO-DXT este vehiculul utilitar pe care il prefera numerosi profesionisti care lucreaza in domeniul agricol sau care se ocupa de ferme si cresterea animalelor. Modelul Pro-DXT reprezinta cel mai avansat side-by-side din seria Kawasaki MULE. Bazat pe un motor solid in 4 timpi de tip Diesel, 993cc, acest SxS Kawasaki livreaza maximum 24 cai putere, suficient pentru a garanta o experienta de riding antrenanta, indiferent de sarcina.
PRO-DXT se remarca prin spatiul de depozitare generos, cu o bena spatioasa (dimensiuni 1,085 mm L x 1,363 mm W x 279 mm H - doua persoane, 560 mm x 1,363 mm x 279 mm - patru persoane) care poate fi rabatata, facilitand accesul la motor.
O alta caracteristica cheie a side-by-side-ului Kawasaki Mule Pro-DXT consta in dotarea cu lumini stralucitoare pentru vizibilitate crescuta pe timp de noapte; cele doua faruri frontale 55/60 W si luminile LED standard va lumineaza drumul dupa lasarea intunericului.
Instrumentar digital. Display-ul multifunctional integrat in bord este o dotare standard pentru toate modelele gamei Mule.
Kawasaki Mule PRO-DXT are un styling simplu, axat pe functionalitate si care reflecta constructia sa dura si performanta puternica. Designul modelelor Pro-DXT si Pro-DX este similar celui de la camioanele pickup de inalta calitate.
Putere de stopare superioara. Franele hidraulice pe discuri fata si spate ofera performanta previzibila, livrand o putere de franare care se potriveste cu puterea de la pedala de frana.
La nivel de sasiu, cadrul de constructie durabila si rezistenta asigura manevrabilitate superba. Moduri selectabile electric 2WD/4WD si diferentialul spate permit riderului sa intreprinda diverse aplicatii, fara compromisuri la trecerea de la un teren la altul.
Servodirectia electronica EPS dezvoltata de Kawasaki lucreaza cel mai bine chiar si la viteze foarte mici. Sistemul Trans Cab permite transformarea cabinei in mai putin de un minut. Astfel, cockpitul poate gazdui 4 sau 2 persoane.
Ghidonul este ajustabil, permitand pilotului sa seteze pozitia in functie de preferinte. Sasiul stabil si lat cu ampatament 2345 mm contribuie la stabilitate si confort crescut, oferind, in plus, manevrabilitate si o operare usoara.
Caracteristici tehnice:
- motor 4 timpi Diesel, 3 cilindri OHV, racit cu lichid, 993 cm³, 24 CP
- pornire electrica
- cutie automata CVT, 2 viteze, marsarier
- tractiune 2WD / 4WD, diferential dual-mode
- frane fata - doua discuri 212 mm, etriere cu doua pistoane, lungimea cursei 222 mm
- frane spate - doua discuri 212 mm, etriere cu un piston, cursa (stanga) 217 mm, (dreapta) 220 mm
- frana de parcare - doua discuri (mecanica)
- suspensie fata double wishbone
- suspensie spate double wishbone
- cadru din otel tubular
- rezervor 30 litri
- garda la sol 260 mm
- inaltime sa 880 mm
- culoare: Timberline Green (verde).
Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Garantie 2 ani. SXS Kawasaki de vanzare si in rate.

Despre

Despre Kawasaki
"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.
Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.
Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.
Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.